איך לבחור אורך שרשרת לגבר?

שרשרת יפה מוסיפה סטייל ואופי לנשים ולגברים כאחד. היא יכולה להיות רק קישוט ויכולה גם לציין משהו בעל משמעות מיוחדת כמו אירוע חשוב בחיים, זיכרון של מישהו אהוב או מתנה מבן או בת הזוג.

כאשר אנו באים לקנות שרשרת לעצמנו או עבור מישהו אחר, חשוב לקחת בחשבון את אורך השרשרת המתאים. האורך הנכון תלוי בגורמים רבים והוא משפיע על הרושם שהשרשרת יוצרת, המראה הכללי והנוחות של מי שעונד אותה.

 

איך לבחור את אורך השרשרת?

אין בחירה אחת שמתאימה לכולם, אבל יש כמה שאלות שאפשר לשאול את עצמנו לפני שבוחרים אורך שרשרת:

  • כמה תשומת לב נרצה למשוך? שרשרת יכולה להיות קישוט עדין מאוד ויכולה להיות בולטת ומושכת את העין. השאלה היא כמה תשומת לב נרצה למשוך אליה. אורכי שרשראות שונים ישפיעו על המידה בה אנשים סביבנו ישימו לב לשרשרת.
  • עם מה נלבש אותה? גבר שהולך לרוב עם חולצות טי-שירט יראה מעולה עם שרשרת תליון ארוכה שמונחת על גבי החולצה. לעומת זאת, יתכן שגבר שהולך עם חולצות מכופתרות יעדיף שרשרת צמודה יחסית לצוואר שתציץ מתוך הצווארון הפתוח. לכן, בחירת אורך שרשרת לגבר, כמו גם בחירת אורך שרשרת לאישה, תלויה בלבוש.
  • רק אחת או כמה בבת אחת? הכוונה בשאלה הזאת היא האם נלך עם שרשראות נוספות או לא. זה מאוד אופנתי לשלב יחד כמה שרשראות באורכים שונים לכן, כדאי לקנות משהו שיראה טוב גם בנפרד וגם יחד עם שרשראות אחרות.

כל השאלות למעלה עוזרות לקבל כיוון לאורך השרשרת המתאים אבל כמובן שבסופו של דבר מדובר בסגנון אישי וכל אחד יכול לבחור את האורך שמתאים לו. אישה שקונה מתנה לגבר, ולא בטוחה מה הסגנון המתאים בשבילו, תוכל למצוא כמה רעיונות לשרשראות לגברים בקישור הזה.

 

אורכי שרשראות נפוצים:

לכל אחד יש גוף שונה ולכן חשוב למדוד את היקף הצוואר בעזרת סרט מדידה על מנת להחליט על אורך שרשרת לצוואר. אם זאת הפתעה, ניתן למדוד את היקף הצווארון של החולצה של הגבר על מנת לקבל את המידה הנכונה.

חשוב לזכור שהצוואר של נשים בדרך כלל דק יותר ושהאורך שמתאים להן שונה מהאורך שמתאים לגברים. מי שמחפש שרשרת שמתאימה לאישה יוכל למצוא כאן אפשרויות לשרשראות לנשים.

המידות לגברים מתחילות בערך באורך של 30 ס”מ ומגיעות לכ- 80 ס”מ. אם תרצו לבחור שרשרת צמודה יחסית לצוואר, כדאי לקחת שרשרת שארוכה בכ-5 ס”מ מהיקף הצוואר. פחות מזה והשרשרת עלולה להיות לא נוחה.

רוב הגברים בוחרים שרשרת תליון באורך של 55 ס”מ. האורך הזה אינו צמוד לצוואר אך גם לא יושב נמוך על החזה ולכן מתאים כמעט לכל חולצה ועם כל סוג של תליון מועדף. גברים שמעדיפים שרשרת גורמט יבחרו לרוב אורך קצר יותר שיושב צמוד יותר לקו הצוואר (בין 35-45 ס”מ) וגברים שמחפשים שרשרת שתהיה מונחת ממש על החזה ואף נמוך משם, יבחרו שרשראות ארוכות של 65 ס”מ ומעלה.

אלמנט חשוב נוסף בבחירת השרשרת הוא העובי הרצוי. שרשראות לגברים נעות מעובי של 1 מ”מ ל-10 מ”מ ומעלה. העובי של השרשרת משפיע על מידת העדינות שלה, תשומת הלב שהיא תמשוך מהסביבה והסטייל של מי שעונד אותה.

לסיכום, שרשרת טובה מוסיפה המון לגבר שחשוב לו איך הוא נראה ואיך הוא מתלבש, אך חשוב לבחור את האורך הנכון והמתאים כדי לקבל את המראה המדויק. בתור התחלה אפשר לקנות שרשרת אחת שתשמש אתכם ביום יום ואם הזמן להוסיף ולהגדיל את מבחר האפשרויות שלכם.

ואחרי שהבנתם מה משפיע על בחירת אורך השרשרת, אפשר כמובן לעבור לחלק הכי כייפי ולבחור את השרשרת שהכי מתאימה לכם. אם אתם מחפשים לקנות שרשרת בצורפות מקצועית העשויה מחומרים איכותיים בלבד, לנו בארז תכשיטים יש את מה שאתם מחפשים.

אתם מוזמנים לבחור מתוך שפע האפשרויות הקיימות באתר או בחנות הבית שלנו ברמת ישי את השרשרת שתשלים לכם את הלוק ליום-יום או לאירוע מיוחד. הצוות המקצועי שלנו יוכל לעזור לכם בבחירת השרשרת המושלמת למתנה למישהו יקר או עבור עצמכם. מוזמנים לפנות אלינו דרך האתר או בטלפון 050-325-3331.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *